divendres, 9 d’octubre del 2015

EL PROTAGONISTA!

A P3 cada setmana fèiem el reporter i que bé ens ho passàvem amb el "Piu Piu".

Ara ja estem fent P4 i cada setmana hi haurà un PROTAGONISTA, i ja ho hem començat a fer!! És molt divertit!!

Els divendres la senyoreta li dirà al nen o a la nena que li toca fer-ho, per tenir tot el cap de setmana per preparar-ho amb els pares.
Quan em toqui ser el Protagonista, durant la setmana hauré de portar:
1.  UN CONTE: Haurà de ser un conte que m’agradi i que el sàpiga explicar bé. Perquè li hauré d’explicar als meus companys!!

2.  UNA JOGUINA: Ha de ser la meva joguina preferida. Perquè la veurà tota la meva classe!!

3.  UN MURAL: Ha d’estar ple de fotografies del cap de setmana, de la meva família o d’alguna cosa que m’agradi fer molt. Tot aquest mural l’hauré d’ensenyar i explicar als meus amics!!


Quins nervis i quina il·lusió ser EL PROTAGONISTA de la meva classe!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada